would like to thank you, for taking time to visit my blog

marți, 23 martie 2010

(D)EFECTELE CIVILIZAȚIEI



Situată între două vârfuri cabana Cozia oferă condiții destul de plăcute celor care aleg să își petreacă una sau două nopți pe meleaguri  muntene, unde peisajul este superb mai ales în stagiunea de iarnă.


Un lucru ce mi-a atras atenția între cele două vârfuri înțesate de releuri a fost vegetația care spre deosebire de alți munți prezenta un caracter deosebit. Am reușit să aflu mai târziu de la rangerii parcului care era cauza acestui aspect.
Orientarea antenelor de la cele două releuri reușiseră în câțiva ani să confere o unicitate deosebită parcului.
Iată despre ce este vorba.












Mergând prin oraș zilnic și privind uneori arborate maiestuos aceste elemente ale civilizației nu pot să nu mă întreb, dacă nu cumva, tot așa mă usuc și eu și voi bucurându-ne împreună de (d)efectele civilizației.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu