would like to thank you, for taking time to visit my blog

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

COMPLEXUL UNIVERS








imagini: http://www.descopera.ro/galerie/3184962-cat-de-mici-suntem-in-univers#

Am privit astăzi un documentar predică despre Univers și creația lui Dumnezeu, am auzit cuvinte și am văzut imagini care mi-au reamintit și mi-au adus un plus de informație despre dimensiunile și distanțele ce despart corpurile care se găsesc în Univers. Păstrând proporțiile Pământul nu este decât o minge de golf așezată la baza muntelui Himalaya pe lângă cea mai mare stea descoperită până acum din Univers.(Puteți afla singuri dimensiunile Pământ – Soare – Arcturus – Betelgeuse - Antares – Canis Majoris cât și distanța de 2,5 milioane ani lumină până la cea mai apropiată galaxie Andromeda)
”Păcatul are darul de a-l face pe Dumnezeu mic în ochii noștri și de a ne supradimensiona prin egoism imaginea noastră” este una dintre ideile care m-au făcut să mă gândesc puțin la Dumnezeu și la cum mă raportez eu față de El. Am reușit să îl reducem pe Dumnezeu așa de mult în ochii noștri, ne-am creat o imagine preluată din diverse surse, însă odată cu aceasta în loc să Îl apropiem de noi L-am îndepărtat și mai mult părându-ne atât de străină expresia: ”Dumnezeu te iubește la nebunie”
E Sabat astăzi, cu ce fel de Dumnezeu te-ai întâlnit sau ai să te întâlnești?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu