would like to thank you, for taking time to visit my blog

marți, 5 ianuarie 2010

ET TU BRUTE?



imagine: http://people.brandeis.edu/~jhale/Art/Courbet/Courbet_bonjour_msr_Courbet.jpg


JUSTIFICARE

Printre cele câteva noi hotărâri ale lui 2010, m-am decis, mai mult la insistența unor prieteni să mă fac și eu cunoscut printr-un simplu blog pe internet, să vadă și să știe lumea că un am murit încă (așa cum declarase ceva mai devreme internetul,, http://anunturi.gds.ro/categorie/necrolog/parent_13/2008-09-22.htm,,).
Așa că din această lună declar oficial, începerea activității mele în marea lume a internauților bloggeri. Nu cred neapărat că am ceva de spus lumii, cred îsă că pot spune câteva lucruri plăcute, interesante uneori, prietenilor, neprietenilor cât și necunoscuților.
Cred că viața este alcătuită din clipe, nu putem face viața să fie mai frumoasă însă putem face altora clipe plăcute, clipe care odată trecute poate că vor fi uitate pentru totdeauna însă vom ști că au fost trăite într-un mod plăcut. Mai cred de asemenea că este fără de valoare cunoștința acumulată și neîmpărtășită, așa că acele lucruri care îmi vor fi făcut mie clipele mai plăcute voi alege să le împărtășesc aici, dorindu-mi ca și în dreptul vostru să fie la fel.
Voi încerca ca, exceptând rubrica MISCELLANEOUS ceea ce voi publica să fie cuvinte rânduite într-o manieră proprie în care se vor regăsi lucruri care mi-au plăcut, m-au impresionat sau pur și simplu pe care vreau să le împărtășesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu